Jak je to s váhovými položkami?
Váhové položky se snažíme navážit podle vašeho přání. Občas to ale nevyjde přesně, proto máme nechanou rezervu 10 %. Na kartě vám zablokujeme vyšší částku a na základě reálné váhy vám pak přeplatek samozřejmě vrátíme.
Proč nefunguje e-shop pro úplně všechny prodejny?
Pracujeme na tom, aby nám e-shop fungoval všude. Bohužel některé prodejny mají starší pokladní systém a jeho aktualizace je složitý proces. Děláme ale všechno proto, abyste si co nejdříve mohli vybrat z kompletního sortimentu.
Co když se nějaká položka mého nákupu během dne vyprodá?
Pokud se toto stane, tak vám položku účtovat nebudeme. Zaplatíte samozřejmě jen za to, co budete mít v nákupní tašce.
Jak rychle musím nákup zaplatit?
Aby se nám všechny informace správně přenesly, je třeba nákup zaplatit online kartou nejpozději 20 minut před vyzvednutím nebo dodáním vašeho nákupu. Později bude bohužel stornován, o čemž vás případně samozřejmě informujeme.
Sbírám za nákup body, když jsem členem Věrnostního programu?
Ano, body za nákup na e-shopu se vám automaticky přičtou na účet. Musíte být samozřejmě přihášení.
Co když si nestihnu nákup vyzvednout?
Stát se může cokoliv. Budeme rádi, když do prodejny zavoláte a dáte nám vědět, kdy si pro nákup přijedete.
Může za mne nákup vyzvednout někdo jiný?
Rozhodně. Stačí, když uvede jméno a příjmení, na které byl nákup objednán nebo číslo objednávky. Musí to být ale osoba starší 18 let.
Jak je uložen můj nákup do doby, než si jej vyzvednu?
Váš nákup je vybírán a nachystán v den vyzvednutí nákupu na Vámi vybrané pobočce na chladném místě, v lednici či v mrazáku dle povahy sortimentu.