Milují dobré jídlo, neustále hledají nová bistra, restaurace a kavárny. Získané zkušenosti a zážitky se pak snaží přinést i do domácí kuchyně nás všech. Tak by se dalo shrnout poslání české rodinné manufaktury potravin ŽIVINA.
ŽIVINA přináší na trh kvalitní a funkční potraviny každodenní spotřeby, které jsou jedinečné svou chutí, složením a mají blahodárný vliv na zdraví jednotlivce i prostředí, ve kterém žijeme. Sídlí v Přerově a maximálně podporují lokální dodavatele surovin.
Jejich produkty jsou rostlinného původu, vše vyrábí s vysokým podílem ruční práce a zásadně nešetří na kvalitě ani množství surovin. Striktně používají jen čerstvé ingredience bez přidaných zbytečností a konzervantů.
Prvním produktem ŽIVINY a zároveň jednou z nejlepších fermentovaných potravin je Kimchi, které je plné vitamínů, esenciálních aminokyselin a minerálních látek. Podobné vlastnosti mají i jejich nefiltrované probiotické octy.
Určitě si vyberete i z jejich nabídky nakládané zeleniny. Ta bývá dokonce zdravější než za syrova, protože z ní tělo dokáže využít výrazně více živin.
Nedávno pak ŽIVINA představila novou řadu autentických asijských omáček a kari past z čerstvých surovin. Připravte si doma snadno třeba Pad Thai nudle, Teriyaki udon nudle, pestré asijské saláty nebo kari ze všech koutů Asie.
Zkrátka nepřijdou ani děti a milovníci sladkého. Ochutnejte jejich oříšková másla a krémy, jak je neznáte. Mlsání si můžete užít bez výčitek, protože neobsahují žádné přidané cukry, konzervační látky, barviva ani palmový olej.
Rodinnou firmu společně řídí manželský pár Markéta a Martin Kuderovi. Oba jsou přesvědčeni, že trávení je alfa a omega všeho. Jsou aktivními rodiči a neustále se snaží oborově vzdělávat a své zdraví vylepšovat.
„To, co jíme a pijeme, je přímo zodpovědné za pestrost našeho mikrobiomu, který vytváří až 80 % naší imunity, což ovlivňuje nejen zdraví, ale i samotnou náladu,“ říká Martin Kudera, zakladatel ŽIVINY.
„Konzumace potravin v jejich co nejčistší podobě je zárukou toho, že se do těla dostanou potřebné minerální a výživné látky i důležité vitamíny. Rozhodně neplatí, že čím víc má produkt nálepek, tím je zdravější,“ dodává k tomu ještě Martin. Skutečně kvalitní produkty si podle něj zákazníci sami najdou.