Přinášíme vám malý silvestrovský výběr toho nejchutnějšího a nejvypečenějšího z našich newsletterů, webu a sociálních sítí. Urodilo se toho totiž opravdu hodně – stačí to jen sklidit a servírovat.
Na Facebooku máme 37 504 fanoušků, náš instagramový účet sleduje 8 957 followerů. Připravujeme se oznámit sloučení s MY FOOD Market. A měníme logo Sklizeno – zkrátka modernizujeme.
Mimochodem – ta čísla si dobře zapamatujte (nebo si alespoň zapamatujte, kde je najdete), ještě na ně přijde řeč.
A je to venku. Společně se sloučením jsme uveřejnili Kodex kvality, který vám (i nám) pomáhá zorientovat se v problematice kvality potravin. Jednoznačně je v něm stanoveno, které potraviny nikdy nebudeme prodávat. Například klecová vejce. Najdete v něm i seznam zakázaných látek.
Taky jsme se zeptali našich dodavatelů na to, co si od sloučení slibují. „My se potřebujeme co nejvíce věnovat stromům, jablkům, moštu a hlavně cidru. Vlastní distribuce Sklizeno nám k tomu dá víc času,“ řekl nám například Jáchym Kliment z Cidrerie Kliment.
A otevřeli jsme prodejnu v Praze, v obchodním centru Nový Smíchov.
Nechali jsme facebookové fanoušky hlasovat o tom, jestli na výrobcích NAVAŘENO upřednostňují spíš zdraví nebo chuť. Úplně bez soli? Nebo s malým množstvím pro tu správnou chuť?
Otevřeli jsme prodejnu v Praze v Centru Černý Most a oslavili týden frankofonie.
A ještě do konce března jsme stihli získat 50 000 fanoušků na Facebooku. Což jsme náležitě oslavili!
Duben nám začal představením nových značek. Hned 1. dubna jsme informovali naše fanoušky na Facebooku i novináře o značce piva NACHMELENO, přejmenování e-shopu na NAKOUPENO, značce kávy UPRAŽENO & NAMLETO (s prémiovou řadou CIBETTO) nebo značce úklidových prostředků UKLIZENO. Pobavilo nás, že se tímto aprílem nechali vyvést i někteří novináři.
Speciální aprílový bonus pro otrlé:
V dubnu vás nejvíc potěšil návod na přírodní barvení vajec. A taky pohled na zasněženou zahrádku naší prodejny na Zelném trhu.
Připravili jsme návod, jak potěšit maminky na Den matek. Nazvali jsme ho Dejte mamince svátek!
„Máme pro Vás námět na dárek, který maminky překvapí a nesmírně potěší. Dejte jim… dejte jim prostě svátek! Dopřejte jim čas, ať si dělají, co samy uznají za vhodné. Může to být seskok padákem stejně jako klidné odpoledne uprostřed rodinného kruhu. Vemte za ně některé z činností, kterým se věnují z povinnosti a ne z radosti. Domácí úklid, vaření nedělního oběda, nákupy (ty zvládnete do neděle v pohodě naklikat v našem e-shopu), … však Vy víte nejlépe, co Vaši maminku nejvíc nebaví.“
Ve snaze o kávovou osvětu jsme se s Jardou Tučkem z přední české pražírny Doubleshot pobavili o tom, jak se pozná kvalitní káva. Rozhovor najdete v našem Magazínu.
A informovali jsme vás i o tom, že v Brně jezdí šalina Sklizeno.
V červnu jsme odpálili grilovací kampaň Griluj jako šéf. „Je celkem jedno, na čem grilujete. Ale není jedno, CO grilujete.“
Náš nový vzhled prodejen bodoval v soutěži IMC Czech Awards, kde získal bronzovou medaili. Kdo z nás tehdy mohl tušit, že se do konce roku budeme radovat ještě jednou a ještě víc, protože na evropské úrovni přetavíme bronz ve stříbro?
Po maminkách jsme nezapomněli ani na tatínky a popřáli jim ke Dni otců.
A vytroubili jsme ve známost začátek nového projektu – spolupráce s foodbloggery (či spíš foodbloggerkami), ze kterých jsme udělali ambasadory Sklizeno. Historicky první dávka chutné inspirace se na Facebooku objevila sotva pár dní před koncem školního roku.
Co můžete na začátku července dělat s kuchyní lepšího, než si ji vytáhnout pěkně ven – nejlépe k vodě? Proto i v červenci pokračuje naše grilovací kampaň, tentokrát s radami a tipy od profesionála. Šéfkuchař Richard Fuchs je autorem receptur naší značky NAVAŘENO a u grilu během své kariéry také strávil spoustu času. Vyzpovídali jsme ho zde.
Otevřeli jsme další prodejnu! Tentokrát v Praze na Břevnově.
A na vrcholu sezóny rajčat jsme nachystali recept na kečup. Proto ten hýbací obrázek v úvodu měsíce. S tipy od Richarda Fuchse vaše kuchyně nebude vypadat jako vnitřek auta Vincenta a Julese…
Začínáme vydávat noviny! SKLIZENOVINY. Jako první jsou k dostání v naší prodejně Sklizeno Kamechy. Přinášíme v nich každý měsíc informace o novinkách, seznámení s naším Kodexem kvality, recept a pár produktových tipů.
Srpen u nás byl opravdu horký. Začali jsme ho gratulací našemu dodavateli My-Chilli, kterému se povedlo uspět v Londýně na „gastronomických Oskarech“ s omáčkou Hoppy Smoked Peppers.
Hnedle poté jsme přinesli rozhovor se zakladatelem Rustic Jerky Markem Dalym – Irem, který v Praze vyrábí pálivé sušené hovězí. Ne pikantní, ale pořádně pálivé!
A náš vtip s přepuštěným máslem znáte? Ten se hodně líbil…
Rostou? Ale houby! V našem houbařském speciálu jste se mohli dočíst, co všechno můžete dělat s úlovky z lesa.
„Je to jako s podzimním příchodem beaujolais nouveau, zimním příchodem Ježíška nebo příchodem jarního tání na Aljašku. Letní houbová sezóna je v českých zemích očekávána stejně napjatě, ale možná ještě napjatěji, protože zatímco mladého francouzského vína, ještě mladšího božího syna s dárečky i pukání ker na Yukonu se dočká každý, kdo si počká, tak když bude sucho, tak bude po houbách v českých lesích – ano, správně – houby.“
V našem speciálu grilovacím nezapomínáme na vegany a máme pro ně horké tipy.
„Naší hlavní misí bylo zdůraznit, že víc než na perfektním grilu by vám mělo záležet na tom, CO a jak grilujete. Nyní reagujeme na připomínky těch z vás, kteří nám psali, že ke grilování ještě míň než vytuněný gril potřebují maso z mrtvoly. Ano, dnešní díl kampaně věnujeme vegetariánům a veganům.“
Pomaličku polehoučku se začíná blížit začátek školního roku a my chceme být připraveni.
Jak zvýšit mozkovou kapacitu školáků, aby se hned zkraje školního roku nezavařili? Napsali jsme o tom.
Když vám někdo řekne, že mícháte hrušky a jabka, obvykle vás nechce pochválit. Ale v kuchyni to můžeme jen doporučit. A taky jsme to udělali. V kvalitě potravin ale máme jasno a tam žádné míchání hrušek a jablek nepřipouštíme.
A vypálili jsme do světa recept na home made studentskou pečeť.
Říjen se nese ve znamení otevření naší největší prodejny – najdete ji v Praze v OC Chodov.
I letos pro vás máme možnost objednat si Svatomartinskou husu z Farmy Rohozná.
A nesmí chybět dýně a Halloween!
Svatý Martin a bílý kůň se letos opět nepotkali. Tedy s výjimkou horských oblastí.
Oznámili jsme spojení s prodejcem ovoce a zeleniny Freshbedýnky.cz. Díky tomuto spojení máme ovoce a zeleninu té nejlepší kvality.
Představili jsme naši seriálovou prodejnu v Ohnivým kuřeti.
Prozradili jsme vám univerzální radu, jak se před Vánocemi nestresovat.
„Už je tu, už útočí na (doslova) všechny smysly, je ho všude plno, citlivější jedinci dostávají kopřivku a otrlejší volí jednosměrnou cestu do teplých krajin. O čemže je to tu řeč? No přece o předvánočním shonu a stresu, dlouhatananánských „to do“ listech a maratonu příprav, aby ‚letos ty Vánoce byly v klidu‘.
Máme pro vás úplně zadarmo docela jednoduchý návod na to, aby pro vás závěr letošního roku skutečně bez stresu byl. Máme ale jednu podmínku, bez které to nebude fungovat. Vy to musíte doopravdy a skutečně chtít. Takže na tomhle místě přestaňte číst, zavřete na chvilku oči a párkrát se zhluboka nadechněte a vydechněte.
Pokud se cítite připraveni na radu, která vám může změnit život, pojďme do toho.
Ta rada zní: Pokud se nechcete stresovat, tak se nestresujte 🙂
Ano, takhle jednoduché to je. Jediné, co k tomu musíte zvládnout, je přemoci svou vlastní hlavu a nepřipustit jí, aby vás vrhla do víru. Udělejte si z adventu pohodový čas a zkuste si to ulehčit. A můžete se spolehnout, že my vám s tím rádi pomůžeme.“
A vyzvali jsme vás k návratu ke kořenům. Tedy k těm jedlým.
V prosinci se všechno točí kolem přípravy na Vánoce. A taky Mikuláše.
Otvíráme nové prodejny – v Dobřichovicích a ještě těsně před svátky v Praze v Bělehradské.
Na Facebooku dnes máme 61 tisíc fanoušků, Instagram hlásí 15,8 tisíc. (Schválně to srovnejte s čísly, která jsme uvedli na začátku.)
Moc vám všem děkujeme, že jste s námi, těšíme se na další rok a přejeme vám, ať je váš rok 2018 úspěšný, zdravý a šťastný.