logo

Naši dodavatelé: Sklizeno je synonymum kvality

Nové Sklizeno nepřináší výhody jen zákazníkům (namátkou – e-shop, kodex kvality nebo otvírání prodejen na nových místech), ale je výhodnější také pro naše dodavatele. Požádali jsme některé naše dodavatele, aby nám řekli, jak vnímají značku Sklizeno. A co očekávají od nového Sklizeno, od aktuálního Sklizeno roku 2017. Teď si můžete přečíst jejich odpovědi.

 
Drtivá většina oslovených sloučení Sklizeno a MY FOOD Market vítá a slibuje si od něj zvýšení odbytu. „Navýšení počtu obchodů, aniž bych se musela zabývat distribucí, vnímám velice pozitivně. Nejenom, že odpadne část nákladů na logistiku, ale zjednodušší se navíc systém objednávek. Komunikace s mnoha odběrateli je náročná a trvá hodně dlouho. Jedna objednávka vše urychlí a mě umožní vylepšit i systém plánování, doplňování skladových zásob a podobně,“ myslí si například Hana Šindlerová z Marmelád s příběhem.

Další výhodou pro dodavatele může být „teritoriální expanze“, tedy dobývání dalších území. To je i případ My Chilli, kteří v loňském roce získali dvě medaile na mistrovství světa pálivých výrobků v USA (psali jsme zde). „Je to pro nás skvělá příležitost, jak jednoduše nabídnout většímu množství zákazníků naše zboží v kamenné prodejně. Často nám píší lidé z různých měst v ČR, zda je možné zakoupit naše zboží v nějaké prodejně i v jejich městě. Díky sjednocení budeme schopni mnohem více lidem odpovědět ‚Ano!‘,“ říká Jan Jašek z My Chilli.

Další ulehčení distribuce vnímá pozitivně Jáchym Kliment z Cidrerie. „Je to jednoznačné ulehčení naší práce a také docílení plošnější a trvalé distribuce. Starý model distribuce byl náročný na udržení trvalé dostupnosti zboží v jednotlivých prodejnách. Vyžadoval hodně energie a času vloženého do komunikace s jednotlivými prodejnami a jejich přímé zásobování. My se potřebujeme co nejvíce věnovat stromům, jablkům, moštu a hlavně cidru. Vlastní distribuce Sklizeno nám k tomu dá víc času,“ těší se z nového systému Jáchym Kliment.

Výhody distribuce poměrně lakonicky shrnul pražič kávy Roman Nejedlý z Fiftybeans: „Vetší dosah našich produktů bez dodatečných nákladů na zaměstnance a distribuci. Více času na kávu.“

 
Další přínosy pro dodavatele

V čem spočívají pro naše dodavatele další cenné výhody spolupráce? Zeptali jsme se i na to. A dostali jsme poměrně pestrou paletu odpovědí.

Cílem a filozofii firmy MuffinyBrno je dělat jen kvalitní produkty z kvalitních regionálních surovin, u kterých známe původ a dodavatele. Proto hlavní výhodou spolupráce se Sklizeno je fakt, že se na takové produkty zaměřují. A vzhledem k tomu, že spolupráce trvá už roky, máme potvrzeno, že naše produkty jsou kvalitní a úspěšné,“ říká Vojtěch Fňukal za MuffinyBrno.

Z mého osobního pohledu je další výhodou spolupráce to, že jsem v kontaktu s děním na poli výroby potravin a případně se mohu sám poučit,“ uvedl Jakub Zborovský z Vinařství Syfany.

Značka Sklizeno je fenoménem v rámci kvalitních potravin a na trhu v této oblasti zaujímá přední místo. Jedná se o stabilní společnost se skvělým povědomím. Vzhledem k našemu zaměření ve výrobě produktů výhradně v biokvalitě jsou pro nás stěžejní cílovou skupinou právě prodejny s bioprodukty, kvalitními potravinami, farmářskými produkty a podobně,“ zmiňuje image Sklizeno jako důležitý benefit Václav Dvořák z čejkovické společnosti SONNENTOR.

Naše zboží, u kterého dáváme kvalitu a chuť na první místo, nabízí řetězec, který tyto hodnoty sdílí. Můžeme tak oslovit právě ty zákazníky, kteří mají očekávání vysoké kvality a skvělé chuti, a zároveň se můžeme více soustředit na výrobu. Prodej rádi přenecháme obchodnímu partnerovi,“ libuje si již citovaný Jan Jašek z My Chilli.

A zase jednu lapidární odpověď na závěr. Pro Marii Pavlů z My Cuisine je výhodou spolupráce se Sklizeno „snadné rozšíření výrobků do opravdu všech koutů republiky“.

 
Děkujeme všem našim dodavatelům, kteří se naší ankety zúčastnili. A hlavně jim děkujeme za to, že jsou a dělají kvalitní, poctivé a skvělé jídlo. I my se těšíme ze spolupráce s nimi a zároveň se těšíme na to, že tato spolupráce bude pokračovat ke spokojenosti jejich, naší a hlavně ke spokojenosti našich zákazníků.

nenechte si uniknout žádnou další akci!

Buďte první, kdo se dozví o chystaných ochutnávkách
a speciálních akcích.